Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

28-08-2026

El 3 de setembre, oca gegant i mural col·lectiu dins del projecte “Fem vibrar la plaça”

Potser t'agradaria compartir...

El 3 de setembre, oca gegant i mural col·lectiu dins del projecte “Fem vibrar la plaça”

La plaça del Botànic acollirà el dijous 3 de setembre dues noves activitats del projecte Fem vibrar la plaça: una oca gegant, a les 5 de la tarda, i el Mural invisible, a les 6 de la tarda. Les dues propostes són obertes a tots els públics i formen part de la programació impulsada per l’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys per promoure una societat més inclusiva, diversa i lliure de discriminacions.

 

L’oca gegant és un joc participatiu a gran escala que convida les persones participants a convertir-se en les fitxes del tauler. A través de proves, reptes i dinàmiques de grup, l’activitat fomenta la participació, el treball col·lectiu i la reflexió compartida en un ambient lúdic i accessible.

 

Una hora més tard començarà el Mural invisible, un espai obert d’expressió comunitària on la ciutadania podrà deixar missatges, vivències i posicionaments relacionats amb la igualtat i el respecte a la diversitat. La proposta convida a compartir experiències i a construir col·lectivament un mural que recollirà les aportacions de les persones participants.

 

Les dues activitats formen part de Fem vibrar la plaça, un projecte impulsat per BeFreya Educa SCCL que aposta per convertir els espais públics en llocs de trobada, expressió i sensibilització. Mitjançant activitats lúdiques, artístiques i educatives, la iniciativa vol afavorir la participació ciutadana, promoure el pensament crític i contribuir a la prevenció de les violències masclistes i LGTBIfòbiques.

 

Amb aquestes dues propostes es completarà el cicle d’activitats previst enguany al municipi dins d’aquest projecte de sensibilització i participació comunitària.

Potser t'agradaria compartir...