Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

25-08-2026

Del 28 al 30 d'agost, Festa dels Barris al Papagai

Potser t'agradaria compartir...

Del 28 al 30 d'agost, Festa dels Barris al Papagai

El Papagai celebrarà del 28 al 30 d’agost una nova edició de la Festa dels Barris, organitzada per l’Associació Cívica Veïnal Cultural Festiva del Papagai Bisbalenc (ACVCF). El programa combina activitats esportives, propostes infantils, música, gastronomia i diferents actes festius.

 

La celebració començarà el divendres 28 d’agost, a 2/4 de 6 de la tarda, amb un partit de futbol al camp de futbol del Papagai. Durant la jornada també hi haurà diferents sorpreses i sorteigs.

 

El dissabte 29 concentrarà bona part dels actes. A les 10 del matí es farà una baixada d’ornis i, a partir de les 12 del migdia, hi haurà cervetapes i el concurs del toro mecànic.

 

A 2/4 de 6 de la tarda arribarà el bingo «jamonero» i, a 2/4 de 8 del vespre, actuació del grup Mint Valley.

 

A les 9 del vespre es farà el sopar de festa amb barbacoa, per al qual cal adquirir els tiquets anticipadament. A 2/4 d’11 de la nit començarà el nou espectacle de la monologuista Maika Verdejo i, a partir de les 11 de la nit, la festa continuarà amb la música de DJ Disccontrol.

 

El diumenge 30 estarà especialment dedicat al públic infantil i a les activitats d’aigua. De les 10 del matí a les 12 del migdia hi haurà un inflable i jocs d’aigua; a 1/4 d’1 del migdia començarà la Festa Holly Pop i, a la 1 del migdia, es farà la festa de l’escuma. Durant el matí també hi haurà una parada de Ghedina Obrador amb gelats, orxata i granissats casolans.

 

Durant la Festa dels Barris hi haurà servei de barra i l’organització anuncia també diferents sorteigs, premis i sorpreses al llarg dels tres dies.

 

L’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys, que col·labora amb l’organització de la Festa dels Barris del Papagai, desitja al veïnat i a totes les persones participants que gaudeixin d’uns dies de festa, convivència i retrobament.

Potser t'agradaria compartir...