Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

12-08-2026

Del 14 al 16 d’agost, Festa Major del Papagai

Potser t'agradaria compartir...

Del 14 al 16 d’agost, Festa Major del Papagai

La Festa Major del Papagai es celebrarà del divendres 14 al diumenge 16 d’agost, amb tres jornades d’activitats organitzades per Veïns del Papagai, amb la col·laboració d’ADESP (Asociación Desarrollo Social Penedès).

 

Els actes començaran divendres, 14 d’agost, a les 9 del matí, amb una matinada i una cercavila amb batucada. A les 10 del matí es farà una classe de zumba fitness amb la Sara; a les 11, començarà un torneig de ping-pong, i a les 12 del migdia, un torneig de petanca. A la 1 del migdia hi haurà canya i montadets.

 

La programació es reprendrà a les 7 de la tarda amb una festa Holi. A les 9 del vespre hi haurà una ballada de country i, a les 10 de la nit, sopar, bingo i rifes. La jornada acabarà a les 11 de la nit amb DJ Rufino.

 

Dissabte, 15 d’agost, a les 10 del matí es farà una “carrera de lentos” amb bicicletes i motos. A les 11 del matí començaran les activitats infantils, amb castells d’aigua, festa de l’escuma de colors i autos de xoc. A les 12 del migdia es disputarà la final del torneig de petanca i, a les 2 de la tarda, hi haurà canya i montadets.

 

A les 4 de la tarda es jugarà la final del torneig de ping-pong i, a les 8 del vespre, es farà una “rueda cubana” amb Gus i Marina. A les 9 del vespre hi haurà sopar; a les 10 de la nit, es lliuraran els premis i es farà el sorteig de les rifes, i a les 11 de la nit començarà el Discolàser Show Rufino.

 

La Festa Major es tancarà diumenge, 16 d’agost. A partir de les 10 del matí hi haurà un tobogan d’aigua de 50 metres i, a les 12 del migdia, es farà un concurs de truites.

 

L’Ajuntament desitja que veïns, veïnes i visitants gaudeixin de la Festa Major del Papagai i dels actes programats.

Potser t'agradaria compartir...