Convocatòria plaça d’agutzil per a l’ajuntament de Sant Jaume dels Domenys
L’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys ha obert procés per a la convocatòria i proves de selecció de personal funcionari mitjançant oposició, per torn lliure, d’una plaça d’agutzil vacant a la plantilla de personal de l’ajuntament de Sant Jaume dels Domenys i creació de borsa de treball.
Les funcions del lloc de treball son les que es descriuen de manera genèrica a les Bases:
1 Custodiar i vigilar l'interior de les oficines i les dependències municipals. Així com obrir, tancar i controlar l'accés als edificis municipals a requeriment de l'Ajuntament, ja sigui arran de l'activitat habitual administrativa o per actes organitzats per l'Ajuntament.
2 Manteniment i neteja de les cartelleres municipals.
3 Encarregar-se del trasllat i repartiment d’estris, materials, comunicacions, documentació i paqueteria diversa així com els encàrrecs relacionats amb el servei on està assignat
4 Oferir suport operatiu i material en els actes i activitats que es desenvolupen
5 Realitzar notificacions, citacions, trasllat de correspondència, fotocòpies i encàrrecs; així com controlar als els justificants de rebuda de les mateixes tot incorporant-les al programa informàtic emprat per l’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys per aquesta finalitat
6 Donar suport a la inspecció de serveis públics.
7 Atendre presencial, telemàtica i telefònicament el públic, resolent-ne les consultes, donant suport al personal administratiu allí destinat
8 Participar en les tasques d’auxili al ciutadà.
9 Assistir i vigilar els Plens de la Corporació.
10 Exercir com a enllaç de comunicació amb els encarregats de la conservació i el manteniment d'aigües, enllumenat públic, cementiri o empresa mixta.
11 Vigilar les obres municipals.
12 Pot encomanar la lectura i anotació diària i mensual dels comptadors de subministres.
13 Efectuar qualsevol altre tasca que per la seva capacitació professional li sigui encomanada i per la que se l’hagi instruït prèviament
El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la publicació en el BOE. Les sol·licituds s’hauran de presentar en el Registre General de l’Ajuntament o en qualsevol dels llocs a què fa referència l’article l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú. L’enviament de la sol·licitud per prendre part en el procés de selecció, a través del correu electrònic, no està considerada com a forma de presentació de les sol·licituds.
Consulteu les Bases completes a l’arxiu adjunt.