Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

21-10-2021

El nedador de Sant Jaume, Jordi Vivas ha participat a la Mediterranean Cup a Belgrad

Potser t'agradaria compartir...

El nedador de Sant Jaume, Jordi Vivas ha participat a la Mediterranean Cup a Belgrad

El domenyenc, Jordi Vivas, ha participat amb la selecció espanyola al campionat Mediterranean Cup celebrat a Sèrbia del 15 al 17 d’octubre.

 

Vivas que forma part del Club Natació Vilafranca, ha aconseguit bones posicions en la modalitat de braça. Ha quedat cinquè en els 200 metres amb un temps total de 2 minuts, 26 segons, 54 dècimes, per sota dels competidors d'Itàlia, França i Turquia. En els 100 metres braça va aconseguir una meritòria novena posició i en la prova de 4x100 metres relleu juntament amb els esportistes Gonzalo Ruiz, Ivan Martínez i Ian Florencio van aconseguir una merescuda quarta posició.

 

Enguany, Jordi Vivas, gràcies a una beca atorgada per la Federació Catalana de Natació, entrena i estudia al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès. 


211021 Jordi Vivas a Belgrad 02.jpg
211021 Jordi Vivas a Belgrad 03.jpg
Potser t'agradaria compartir...