Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

28-09-2021

Del 8 al 12 d’octubre, Festa Major de Lletger

Potser t'agradaria compartir...

Del 8 al 12 d’octubre, Festa Major de Lletger

La Societat Cultural i Recreativa de Lletger ha difós el programa de la Festa Major que tindrà lloc del 8 al 12 d’octubre.

 

Durant els 5 dies el poble viurà la festa amb música, tradicions i activitats lúdiques i participatives per a tothom, entre els que destaca el concurs de paelles i el dinar popular del dia 12, o el Tast de vins del dia 11, per als que cal reservar abans de divendres, 8.

 

L’aforament de tots els actes és limitat i cal reservar plaça adreçant-se als membres de la Junta de la Societat per whatsapp o trucada als números de telèfon que s’indiquen en cada acte.

 

La de Lletger és la darrera Festa Major que es celebra anualment al municipi. L’ajuntament desitja als lletgerencs i lletgerenques una molt bona Festa Major.

 

Podeu consultar el programa complet en aquest enllaç o a l’arxiu adjunt.

Potser t'agradaria compartir...