Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

30-07-2021

Oferta de Treball auxiliar administratiu per a l’ajuntament

Potser t'agradaria compartir...

Oferta de Treball auxiliar administratiu per a l’ajuntament

La Generalitat de Catalunya, a través del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), amb el Fons Social Europeu, ha concedit al municipi de Sant Jaume dels Domenys una subvenció per a contractar un o una jove en un Pla d’ocupació per a sis mesos.

 

El perfil del o la jove demandant és la d’auxiliar administratiu/va per fer tasques pròpies del lloc de treball per a l’ajuntament.

 

Els i les candidates han de tenir entre 18 i 29 anys, no estar treballant ni estudiant, estar inscrites com a demandants de feina al SOC, inscrites al programa de Garantia Juvenil i acreditar la possessió d'un títol universitari o de formació professional de grau mig o superior o títols oficialment reconeguts com equivalents, o d'un certificat de professionalitat, que els habilitin per a l'exercici professional.

 

S’ofereix un contracte en pràctiques remunerades de 6 mesos a jornada completa (de 35 hores setmanals), per a incorporació el dia 20 de setembre de 2021.

 

L’ajuntament sol·licitarà un llistat al SOC de les persones que compleixen els requisits, per tant, totes les persones interessades han d’estar en el grup d’edat de 18 a 29 anys, inscrites al DONO del SOC i a la Garantia Juvenil en el moment en què s’iniciï el procés de selecció, que es farà d’acord amb els mèrits i l’entrevista a la que se les convocarà.

Potser t'agradaria compartir...