- >Inici / Home
- >L'Ajuntament
- >Benvinguda
- >El Consistori
- >Els Plens fins a 2015
- >Els Plens
- >Les Juntes de Govern Local
- >Edictes, Bans i Anuncis
- >ORDENANCES
- >TELÈFONS D'INTERÈS
- >Urbanisme
- >Mapes acústics
- >Decàleg de Bones Pràctiques de la Comunicació Local Pública
- >Butlletins municipals
- >Transparència
- >Contactar
- >Reglament regulador del Registre comptable de factures de l'ajuntament
- >Pla d'Acció per l'Energia Sostenible (PAES)
-
- >Serveis
- >El Municipi
- >Les Entitats
- >Joventut
- >Cultura i Festes
- >Treball
- >Portal de Transparència
27-09-2012
Ple ordinari del 27 de setembre de 2012
Potser t'agradaria compartir...
Extracte de l'acta de la sessió ordinària del Ple del 27 de setembre de 2012.
- S'aproven, per unanimitat, les actes del ple extraordinari de data 15 de juny del 2.012 i l’ordinari del dia 21 de juny de 2012, fent les dues rectificacions següents:
“A l’acta de data 21 de juny del 2.012 a la pagina 22 en el primer paràgraf on diu “3.500 euros” ha de dir “13.500 euros” i a la pagina 27 en el sisè paràgraf on diu “contracte” ha de dir “contacte”.
“ A l’Acta de data 21 de juny de 2.012 a la pagina 8 en el segon paràgraf al final on diu “Amposta” ha de dir “l’Arboç”.
- És dóna compte de les resolucions d’alcaldia núm. 117 al 169 del 2012:
117 | 19/06/2012 | Decret incoació exp. Protecció legalitat urbanística C/ Torregassa, núm. 66 Joseph Snellen |
118 | 19/06/2012 | Decret incoació baixa per caducitat o inscripció indeguda d'estrangers. |
119 | 19/06/2012 | Decret nomenament Lletrat Sr. Xavier Torres Blasco Autos 233/2010-J |
120 | 19/06/2012 | Decret ADO Factura Endesa Distribución de data 10.04.2012 RE 1087 data 20.04.2012 Import 60.000,00 €. |
121 | 20/06/2012 | Autorització utilització sala Lletger festa Aniversari dia 14 de juliol de 2012 |
122 | 21/06/2012 | Retirada de vehicle a la Plana del Cirera Opel Astra B-0557-NY |
123 | 21/06/2012 | Decret pagament nòmines i extres juny |
124 | 25/06/2012 | Decret convocatòria JGL 25/06/2012 |
125 | 26/06/2012 | Decret pagament nòmines juny, extres i factures |
126 | 26/06/2012 | Decret contractació laboral temporal urgent 2 vigilants i 1 neteja de la piscina municipal |
127 | Anul·lat | |
128 | 02/07/2012 | Decret neteja diferents solars (2a remesa) |
129 | 04/07/2012 | Decret pagaments 4 de juliol 2012 |
130 | 04/07/2012 | Decret sol·licitud d'ajut a l'obertura i manteniment de franges de protecció contra incendis forestals al voltant d'urbanitzacions. |
131 | 09/07/2012 | Convocatòria JGL 9/7/2012 |
132 | 13/07/2012 | Decret contractació laboral temporal d'un Director de Casal i nou Monitors d'Estiu 2012 |
133 | 17/07/2012 | Decret pagaments 17 de juliol de 2012 |
134 | 17/07/2012 | Decret convocatòria Comissió especial de comptes. |
135 | 17/07/2012 | Anul·lació requeriments anteriors d'adequació a l'empresa CONSTRUCCIONES ELECTRICAS LUJAN SA |
136 | 18/07/2012 | Decret baixa padronal d'estrangers per inscripció indeguda. |
137 | 20/07/2012 | Autorització tall carrer Francesc Macià sopar festa major dia 23/07 |
138 | 23/07/2012 | Pagament nòmines i altres pagaments mes juliol |
139 | 23/07/2012 | Decret convocatòria JGL 23/7/2012 |
140 | 24/07/2012 | Ordenar facilitar dades sol·licitades de l'expd. de C.E. Cal Quildo en el Sr. Vicente Torras |
141 | 27/07/2012 | Cessió cadires, taulons i cavallets per un casament |
142 | 02/08/2012 | Decret ordre d'enderroc a Juan Carlos Martin Cuenca i Olga Lucio del garatge sense llicència c/ Gall Salvatge, núm. 27. |
143 | 02/08/2012 | Decret protecció de la legalitat urbanística família Hissete per obres sense llicència (piscina) al carrer Falcó Mostatxut, 17 |
144 | 06/08/2012 | Decret accés informació Sr Basseda informe Ministeri d'Hisenda (Reelaboració del pla d'Ajustament) |
145 | 06/08/2012 | Convocatòria JGL 06/08/2012 |
146 | 07/08/2012 | Autorització rodatge per un treball de recerca el dia 8 d'agost |
147 | 08/08/2012 | Decret pagaments 8 d'agost de 2012 |
148 | 09/08/2012 | Decret convocatòria Comissió Especial de Comptes. |
149 | Anul·lat | |
150 | 21/08/2012 | Decret convocatòria ple extraordinari 24/08/2012 a les 12 hores. |
151 | 21/08/2012 | Decret convocatòria ple extraordinari 24/08/2012 a les 13 hores. |
152 | 22/08/2012 | Decret substitució del Secretari Interventor 27 agost al 11 de setembre del 2012 |
153 | 27/08/2012 | Convocatòria JGL 27/08/2012 |
154 | 27/08/2012 | Decret delegació casament de David Folch i Raquel Mates a la regidora Montserrat Lope |
155 | 29/08/2012 | Decret pagaments nòmines mes agost |
156 | 30-08-12 | Declaració d'interessat de Santiago Carneros Arias per la sol·licitud de còpia del projecte d'obra de l'habitatge c/ Gall Salvatge, 5 |
157 | 05/09/2012 | Ratificació decret 117/2012 per obres sense llicència al carrer Torregassa núm. 66 (Joseph Snellen) |
158 | 05/09/2012 | Ratificació decret 143/2012 per obres sense llicència al carrer Falcó Mostatxut, núm. 17 Michael Hissette |
159 | 06/09/2012 | Decret incoació expedient imposició ordre d'execució per complir els deures legals, d'ús conservació i rehabilitació de terrenys, construccions i instal·lacions a Magí Queralt Tàsies per la situació de la finca que es troba al Papiolet entre la carretera de la Bisbal i la Torregassa. |
160 | 07/09/2012 | Neteja solars c/ Enamorats, núm. 4 Evarista Miró |
161 | 12/09/2012 | Decret imposició multa 300 € a Juan Carlos Martin Cuenca per incompliment del Decret 142/2012 per obres sense llicència d'un garatge C/ Gall Salvatge, núm. 27. |
162 | 13/09/2012 | Convocatòria JGL 13/07/2012 |
163 | 13/09/2012 | Resolució de canvi de dia de la celebració del proper Ple ordinari que havia de ser el 20 passar el 27 de setembre de 2012 |
164 | 19/09/2012 | Nomenament director de l'obra i coordinador de seguretat de l'obra de de pavimentació del camp de futbol. |
165 | 19/09/2012 | Prestacions a percebre pel personal per incapacitat laboral RD-Llei 20/2012 de 13 de juliol. |
166 | 19/09/2012 | Suspensió per 3 mesos de l'expedient protecció legalitat urbanística 169/2012 família Hissette. |
167 | 19/09/2012 | Incoació expedient de compensació de deutes ENDESA |
168 | 21/09/2012 | Requeriment esmena d'acord acta comprovació activitat SERGI GARCIA JURADO |
169 | 21/09/2012 | Convocatòria ple ordinari 27 de setembre de 2012. |
- Es ratifica, per unanimitat, el Decret de l’alcaldia núm. 163/2012, de 13 de setembre de 2012, pel qual s’acorda la modificació del dia de celebració del proper ple municipal ordinari passant del dia 20 al dia 27 de setembre de 2012.
- S'aprova, per unanimitat, la proposta de fixar els dies 25 i 26 de juliol de 2013 com a festes locals retribuïdes i no recuperables per l’any 2013.
- S'aprova, per unanimitat, el reconeixement extrajudicial de crèdits, per import de 80.905,70 €, i fer els assentaments comptables que calguin per fer efectiu el reconeixement extrajudicial de crèdits. Veure ANNEX 1.
- S'aprova i dóna conformitat, amb 8 vots a favor (6 de CiU i 2 d'ERC), i 2 abstencions (PSC), a l’informe del primer trimestre de 2012,emès per la intervenció, sobre el compliment dels terminis segons la llei contra la morositat. Vista la informació del Departament de Comptabilitat en relació al registre de Factures, s’informa que la relació de factures i indicació de grau de compliment de terminis indicats a la llei 15/2010, relatius exclusivament a la data de pagament des de la data del registre de factures i seguint el format on line (IT) reclamat per la Direcció General de Política Financera de la Generalitat es la següent:
Exercici 2012 | Primer Trimestre | |||||
Nombre | Import | |||||
Pagaments realitzats durant el trimestre dins del termini legal | 27 | 57.581,49 | ||||
Resta de pagaments | 147 | 234.818,73 | ||||
Pagaments totals durant el trimestre | 174 | 292.400,22 | ||||
Obligacions pendents en les quals s'estigui incomplint el termini legal a la data de tancament del trimestre natural | 741 | 951.836,17 | ||||
- S'aprova i dóna conformitat, amb 8 vots a favor (6 de CiU i 2 d'ERC) i 2 abstencions (PSC) a l’informe del segon trimestre de 2012, emès per la intervenció sobre el compliment de terminis segons la llei contra la morositat.
Vista la informació del Departament de Comptabilitat en relació al registre de Factures, s’informa que la relació de factures i indicació de grau de compliment de terminis indicats a la llei 15/2010, relatius exclusivament a la data de pagament des de la data del registre de factures i seguint el format on line (IT) reclamat per la Direcció General de Política Financera de la Generalitat es la següent:
Exercici 2012 | Segon Trimestre | |||||
Nombre | Import | |||||
Pagaments realitzats durant el trimestre dins del termini legal | 31 | 62.427,57 | ||||
Resta de pagaments | 95 | 185.628,17 | ||||
Pagaments totals durant el trimestre | 126 | 248.055,74 | ||||
Obligacions pendents en les quals s'estigui incomplint el termini legal a la data de tancament del trimestre natural | 891 | 1.193.870,29 | ||||
- S'aproven definitivament, amb 6 vots a favor (CiU) i 4 en contra (ERC i PSC), els comptes generals de 2011 en el mateix sentit que el dictamen de Comissió Especial de Comptes de 14 d’agost de 2012. Veure ANNEX 2.
- S'aprova, per unanimitat, la creació del servei municipal del Mercat ambulant per la venda no sedentària a la via pública.
- S'acorda, per unanimitat, deixar sense efectes l’Ordenança reguladora del servei de transport públic urbà i interurbà de viatgers en el municipi de Sant Jaume dels Domenys (taxis) aprovada pel Ple de l’ajuntament de Sant Jaume dels Domenys en sessió celebrada el dia 27 de desembre de 2001 i publicada íntegrament en BOP núm. 27 de data 1 de febrer de 2002, i aprovar inicialment la nova. Veure ANNEX 3.
- S'acorda per unanimitat, deixar sense efectes el Reglament d’utilització del transport especial de la Regidoria de Benestar Social en el municipi de Sant Jaume dels Domenys, aprovada pel Ple de l’ajuntament de Sant Jaume dels Domenys en sessió celebrada el dia 4 de juny del 1.996, i aprovar inicialment el nou Reglament d’utilització del Transport especial de la Regidoria de Serveis Socials de Sant Jaume dels Domenys, en els termes en que figura en l’expedient 191/2012. Veure ANNEX 4.
- S'acorda per unanimitat, complementar les prestacions que percebrà el personal funcionari inclòs en el Règim General de Seguretat Social i el personal laboral al seu servei:
- Quan la situació d'incapacitat temporal derivi de contingències comunes, un complement retributiu del 50% els 3 primers dies, un altre del 15% sobre la percepció de l’entitat gestora, mútua o empresa col·laboradora autoritzada (INSS/MÚTUA), del 4rt al 20è, i un altre del 25 % sobre la percepció de l’entitat gestora, mútua o empresa col·laboradora autoritzada (INSS/MÚTUA), des del dia 21 en endavant.
- Quan la situació d'incapacitat temporal derivi de contingències professionals, un complement retributiu del 25% sobre la percepció de l’entitat gestora, mútua o empresa col·laboradora autoritzada (INSS/MÚTUA),a partir del 1er dia de baixa.
Aquest complement no serà d'aplicació als empleats públics que a l’entrada en vigor del Reial Decret-Llei 20/2012, de 13 de juliol, de mesures per garantir l’estabilitat pressupostària i de foment de la competitivitat, que fou el dia 15 de juliol 2012, es trobin en la situació d'incapacitat temporal, als quals se’ls aplicarà la normativa en vigor anterior a aquesta data.
- S'aprova inicialment, per unanimitat, les noves Ordenances reguladores sobre la targeta d’aparcament per a persones amb disminució i altres mesures adreçades a facilitar el desplaçament de les persones amb mobilitat reduïda, i d’estacionament de minusvàlids del municipi de Sant Jaume dels Domenys. Veure ANNEX 5.
- S'aprova definitivament, per unanimitat, la modificació puntual de les Normes Subsidiàries que afecten al Pla parcial sector R Els Arcs Industrial que consisteixen en modificar el nombre de places d’aparcament, quedant definitivament redactat el punt 5.3 de la normativa del Pla parcial de la següent manera:
Art. 5.3 Aparcaments: Es preveurà una plaça d’aparcament per cada 100 m2 edificats. Es permetrà justificar 1/3 part d’aquestes places als vials. En els usos 3, 4, 7.4, 7.5, 10, 11 i 14 la previsió d’una plaça d’aparcament per cada 100 m2 edificats s’haurà de justificar dins de la parcel·la. Tanmateix, en qualsevol dels usos preveurà dins de cada parcel·la la superfície necessària per a la càrrega i descàrrega, de manera que aquestes operacions no es podran fer a la via pública. Cada plaça d’aparcament tindrà una superfície rectangular mínima de 2,20 x 4,5 metres.
- Els regidors de l'equip de Govern informen sobre la seva gestió i es passa al torn de precs i preguntes.
Potser t'agradaria compartir...