- >Inici / Home
- >L'Ajuntament
- >Serveis
- >Seu electrònica
- >Tauler d'anuncis
- >Consultori Municipal (CAP)
- >Urgències (CAP de l'Arboç)
- >Escola els Quatre Vents
- >Llar d'infants municipal "Els Petits Arcs"
- >Parc de Bombers de Sant Jaume dels Domenys
- >Casa de Cultura de Sant Jaume dels Domenys
- >Campus d'estiu 2018
- >Escola de Música Contrapunt
- >DOMENYS RÀDIO
- >Projecte d'autocompostatge al Papagai
- >Subvencions de la Diputació de Tarragona
- >WIFI La xarxa Sant Jaume sense fils
- >Servei d'abastament d'aigua: Aqualia
- >Transport públic
- >Jutjat de Pau
- >Serveis Socials
- >Servei de podologia
- >Servei de neteja municipal i deixalleria mòbil
- >Serveis funeraris
- >Servei de Taxi al municipi
- >Piscina Municipal
- >Servei d'Informació i Atenció a les Dones 900 900 120
- >Farmàcies de Guàrdia
- >Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla
- >Butlletí Oficial de la Província de Tarragona
- >Línia d'atenció contra la violència masclista
- >Generalitat de Catalunya
- >Consell comarcal Baix Penedès
- >Arxiu comarcal del Baix Penedès
- >Turisme Sant Jaume dels Domenys
- >Diputació de Tarragona
-
- >El Municipi
- >Les Entitats
- >Joventut
- >Cultura i Festes
- >Treball
Servei d'abastament d'aigua: Aqualia
El Centre d’Atenció al Client d’aqualia, plataforma del Servei Municipal d’Aigües per atendre les consultes i gestions dels veïns de Sant Jaume dels Domenys
Les consultes, gestions i tràmits del contracte han de realitzar-se exclusivament a través d’aquest servei, disponible les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any
Sant Jaume dels Domenys, 26 de novembre de 2010
aqualia, empresa concessionària del Servei Municipal d’Aigües de Sant Jaume dels Domenys, recorda a tots els veïns del municipi que disposen del Centre d’Atenció al Client (CAC). aqualia contact és el servei posat a la seva disposició per atendre consultes i realitzar gestions i tràmits relacionats amb el seu contracte de l’aigua.
Només cal marcar els números corresponents a
Atenció al Client 900 81 40 81, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h
Avaries 900 81 40 82, les 24 h del dia, els 365 dies de l’any
Lectures 900 81 40 83, de dilluns a divendres, de 8 a 20 h
Gràcies a aquest servei es poden fer les gestions del contracte d’aigua a través del telèfon, sense desplaçaments a l’oficina.
Servei d'Atenció al Client presencial a l'Ajuntament:
Dilluns de 17 a 20 h, dijous de 10 a 13 h
Amb el Centre d’Atenció al Client d’aqualia, els veïns disposen d’un servei amb un horari més ampli, fàcil i còmode d’utilitzar, estalviant pèrdues de temps i desplaçaments. Aquest canal de comunicació ràpid i eficaç, permet realitzar qualsevol consulta i gestionar qualsevol tràmit derivat de la prestació del servei integral de l’aigua, donant cobertura els caps de setmana, festius i els dies en els que l’oficina es troba tancada al públic.
Per més informació:
Departamento de Comunicación
Tfno: + 34 91 703 65 40
comunicacion@aqualia.es