Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

13-04-2015

Junta de Govern Local del 13 d'abril de 2015

Potser t'agradaria compartir...

Extracte de l'acta de la sessió ordinària de la Junta de Govern del 13 d'abril de 2015.

- S'aprova l'acta anterior.

- Es concedeix la titularitat del nínxol núm. 359 del cementiri municipal, a nom de la persona sol·licitant.

- S'aprova el Conveni entre l’ajuntament de Sant Jaume dels Domenys i l'Associació de Veïns de Cornudella per finalitats culturals, d’oci, esportives, docents assistencials d’interès per al municipi de Sant Jaume dels Domenys.

- Es declara la urgència de la contractació de l’expedient de la gestió de serveis públics de Bar i Piscina Municipal mitjançant la modalitat de concessió administrativa per procediment obert, econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, per interès públic, ja que es tracta d’un servei prioritari i per tal de donar servei a la temporada d’estiu del 2015. S'aprova l’expedient de contractació de la gestió de serveis públics de Bar i Piscina Municipal mitjançant la modalitat de concessió administrativa per procediment obert, econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d’adjudicació, tramitació urgent així com l’aprovació del plec de clàusules administratives particulars. Es publica en el Butlletí Oficial de la Província Tarragona i en el Perfil de contractant l'anunci de licitació, per a què durant el termini de 8 dies hàbils puguin presentar les proposicions que considerin convenients. Es publica la composició de la Mesa de Contractació en el Perfil de Contractant, amb una antelació mínima de quatre dies respecte de la reunió que s’ha de celebrar per a la qualificació de la documentació referida en l’article 146 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre.

- S'accepta la petició presentada per la persona interessada, per donar de baixar el servei de transport regular de benestar social per incapacitat  així com donar per resolt el contracte de la gestió del servei públic de transport especial de la Regidoria de Benestar Social. S'aprova el reintegrament de la garantia definitiva dipositada en metàl·lic, de 780,00 euros, al compte corrent que menciona l’ofici presentat de data 26-03-2015 registre d’entrada número 754.

- S'atorga una llicència municipal per a la instal·lació d’una parada de venda ambulant de pesca salada, i aprova la liquidació de les taxes corresponents.

- Es dóna de baixa els rebuts amb claus de cobrament 43-139-510-2014-01-0000048-42 i 43-139-540-01-0000048-93 i els recàrrecs corresponents, en comprovar-se que ja havien estat pagats.

- Es dóna per assabentat que, amb efectes de data 2 de juny de 2014, s'ha deixat d’exercir l’activitat de serralleria metàl·lica  al carrer Roig núm. 4 d’aquest municipi, d'acord amb l'acta d’inspecció per verificar el tancament de l’activitat on es constata que aquesta no es troba en funcionament.

- Es dóna per assabentat que, amb efectes de data 1 d’abril de 2015, s'ha deixat d’exercir l’activitat d’oficina  al carrer Francesc Macià núm. 14 baixos d’aquest municipi, d'acord amb l'acta d’inspecció per verificar el tancament de l’activitat on es constata que aquesta no es troba en funcionament.

- Es dóna per assabentat que, amb efectes de data 24 de març de 2015, l’empresa MANTENIMENTS I APLICACIONS 2014 SCP, exerceix l’activitat de caldereria per canvi de nom al carrer Castelló núm. 17 (nau 10), del municipi de Sant Jaume dels Domenys.

- Es dóna de baixa el rebut amb clau de cobrament 43-139-560-2014-01-0001763-67 i es comunica a BASE Gestió d’Ingressos Locals que ha de tramitar l’anul·lació del rebut i la confecció d’un de nou amb un nou termini de voluntària, ja que no corresponia la liquidació, així com els recàrrecs que hagi ocasionat

- S'aproven les liquidacions de l’Impost sobre l’increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana, de diferents anys d’acord amb les transmissions corresponents a 10 expedients, amb un import total de 11.438,47  €.

- S'acorda comunicar a BASE – Gestió d’Ingressos Locals que ha d’anul·lar els rebuts de l'IBI corresponents a 10 titulars que compleixen amb els requisits per a l'atorgament de la subvenció de l’IBI per a persones majors de 65 anys i/o pensionistes, i que anul·li altres 2 rebuts per a què els configuri nous amb la meitat de l’import.

- S'atorguen 2 llicències municipals d'obres majors i aproven les liquidacions de l’impost de construccions i obres i la taxa dels expedients corresponents.

- S'atorga una llicència municipal d'obres menors i aprova la liquidació de l’impost de construccions i obres i la taxa de l’expedient corresponent.

- S'acorda retornar l’aval d'obres, per import de 1.500,00 €, a la persona sol·licitant

- S'aprova la fase ADO (autorització, disposició i reconeixement de la despesa) de la relació de factures núm. 8 per un import de 194.475,99 €  euros per aplicació pressupostària de l’exercici 2015.

- Es requereix a l’empresa EUROGESMED, SL ENGINYERIA I CONSULTORIA MEDIAMBIENTAL que presenti certificat tant de l’AEAT que no és deutora així com de la Tresoreria General de la Seguretat Social que està al corrent de pagament en el termini de 10 dies hàbils d’acord amb la clàusula tretzena del plec de clàusules administratives particulars que han de regir el contracte de servei d’assessorament, redacció d’informes i direcció de projectes d’enginyeria, procediment negociat sense publicitat, tramitació ordinària.
Potser t'agradaria compartir...