Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

23-02-2015

Junta de Govern Local del 23 de febrer de 2015

Potser t'agradaria compartir...

Extracte de l'acta de la sessió ordinària de la Junta de Govern Local del 23 de febrer de 2015.



- S'aprova l'acta anterior.



- S'aproven definitivament els Estatuts i les Bases d’actuació de la Junta de Compensació del Sector G Sant Jaume residencial sud. Es publica el text íntegre dels Estatuts i les Bases d’actuació en el Butlletí Oficial de la Província i notifica als propietaris perquè d’acord amb l’article 190 del Reglament de la llei d’urbanisme s’adhereixin a la futura entitat durant el termini de 15 dies a comptar des de la recepció de la notificació. S'adverteix als propietaris de les finques, que la manca d’adhesió a l’entitat tindrà les conseqüències establertes en els articles 136 i següents del Reglament de la Llei d’Urbanisme, i en tot cas l’establert en les bases d’actuació de la Junta de Compensació. Les persones propietàries hauran de constituir una entitat urbanística col·laboradora mitjançant document públic, que hauran de presentar a l’Ajuntament per a la seva aprovació. Una vegada aprovada la constitució de l’entitat urbanística, l’Ajuntament sol·licitarà a la Direcció General d’Urbanisme la inscripció de l’entitat en el Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores. D’acord amb el punt 4 de l’ordre del dia del Ple d’aquesta corporació celebrat en data 23 de juny de 2011, el representant de l’Ajuntament a la Junta de Compensació és el regidor Xavier Vona Casanella.



- S'atorguen 2 llicències municipals d'obres menors i aproven les liquidacions de l’impost de construccions i obres i la taxa dels expedients corresponents.



- S'aprova la certificació 4, presentada per l’empresa CONSTRUCCIONS JORDI RIERA, S.L., per import de 48.187,68 €, de l’obra anomenada Local social i magatzem al nucli de Cornudella, i autoritza el pagament una vegada s’hagin incorporat els romanents de crèdit de l’exercici 2015, d'acord amb la conformitat dels serveis tècnics municipals.



- S'aprova la certificació 5, presentada per l’empresa CONSTRUCCIONS JORDI RIERA, S.L., per import de 71.863,63 €, de l’obra anomenada Local social i magatzem al nucli de Cornudella, i autoritzar el pagament una vegada s’hagin incorporat els romanents de crèdit de l’exercici 2015.



- S'atorguen les subvencions pel transport escolar intramunicipal a les famílies que han presentat el justificant corresponent al primer trimestre del curs 2014-2015.



- S'aprova el conveni per regular les pràctiques de monitors/es en el menjador de l’escola Els Quatre Vents presentat per l'Escola lliure El Sol.



- S'acorda retornar la quantitat de 108 € corresponent a la fiança de l'aigua, a la persona sol·licitant interessada.



- Es dóna per assabentat que, amb efectes de data 28 de gener de 2015, el Sr. ANGEL DURAN CALERO exerceix l’activitat de bar-restaurant, ubicada al carrer Tarragona, 2, A, del terme municipal Sant Jaume dels Domenys, i s'estableixen condicionants quant a la prevenció i seguretat d’incendis, d'acord amb l'informe favorable del tècnic municipal.



- S'acorda el tancament i l’arxiu de l’expedient d’activitats LLA 286/2008 no iniciada, de l'empresa PLASVIC SCP, al c. de Castelló, 9 nau 6.



- S'acorda tramitar la devolució d’ingressos indeguts a nom l’empresa CONSTRUCCIONS GERMANS REBOLLO, S.L. del rebut pagat rebut d’escombraries del c. de Tarragona, 10, amb clau de cobrament 43-139-560-2014-01-0001795-75 per import de 65 €, i que BASE Gestió d’Ingressos Locals abonarà al compte facilitat per l’empresa, per haver-se detectat que a la vegada es va cobrar a l’empresa que té llogada la nau i que hi du a terme una activitat.



- S'estimen les al·legacions presentades per l’empresa CONSTRUCCIONS GERMANS REBOLLO, SL, presentades al registre d’entrada números 207 a 213 ambdós inclosos de data 20 de gener del 2015, el reconeixement d’interessos de demora per operacions comercials de la factures-certificacions d’obres en referència a la construcció i ampliació del magatzem municipal del carrer Barcelona, número 11 del Pol. Ind. L’Empalme per un total de les obres certificades de 216.746,85 euros. Es reconeix l’obligació del pagament d’interessos de demora corresponent a les factures d’un import total de 216.746,85 euros, essent el total d’interessos de demora de 14.607,19 euros, essent el càlcul segons Resolució de 26 de juny de 2013, de la Secretaria General del Tresor i Política Financera, pel qual es publica el tipus legal d’interès de demora aplicable a les operacions comercials durant el segon trimestre natural de l’any 2013 el tipus legal d’interès de demora a aplicar en el segon semestre natural de 2013 és el 8,50% ; Resolució de 30 de desembre de 2013, de la Secretaria General del Tresor i Política Financera, pel qual es publica el tipus legal d’interès de demora aplicable a les operacions comercials durant el primer trimestre natural de l’any 2014, el tipus legal d’interès de demora a aplicar en el primer trimestre natural de 2014 és el 8,25%; Resolució de 27 de juny del 2014, de la Secretaria General del Tresor i Política Financera per la qual es fa públic el tipus legal d’interès de demora aplicable a les operacions comercials en el segon semestre natural de l’any 2014 estableix que el tipus legal d’interès de demora a aplicar en el segon semestre anual és el 8,15%; Resolució de 30 de desembre del 2014, de la Secretaria General del Tresor i Política Financera per la qual es fa públic el tipus legal d’interès de demora aplicable a les operacions comercials en el primer semestre natural de l’any 2015 estableix que el tipus legal d’interès de demora a aplicar en el primer semestre anual és el 8,05% així com establint la meritació dels interessos de demora entre el dia d’inici de còmput dels interessos (dies a quo) i el moment de pagament (dies ad quem). S'aprova la despesa de 14.607,19 euros a favor de l’empresa CONSTRUCCIONS GERMANS REBOLLO, SL amb l’aplicació pressupostària 920.27001 del pressupost de l’exercici 2015.



- S'estimen parcialment les al·legacions presentades per l’empresa CESPA GR, a data 27/01/2015 registre d’entrada número 257 essent la quantitat a pagar d’interessos de demora de 489,14 euros amb els interessos de demora establerts. Es reconeix l’obligació del pagament d’interessos de demora corresponent a les factures 13PIR00289, 143130001178, 143130001750, 143130002225 i 143J9PU000075 d’un import total de 11.685,58 euros, essent el total d’interessos de demora de 489,14 euros, segons Resolució de 27 de juny del 2014, de la Secretaria General del Tresor i Política Financera per la qual es fa públic el tipus legal d’interès de demora aplicable a les operacions comercials en el segon semestre natural de l’any 2014 estableix que el tipus legal d’interès de demora a aplicar en el segon semestre anual és el 8,15% i Resolució de 30 de desembre del 2014 , de la Secretaria General del Tresor i Política Financera per la qual es fa públic el tipus legal d’interès de demora aplicable a les operacions comercials en el primer semestre natural de l’any 2015 estableix que el tipus legal d’interès de demora a aplicar en el primer semestre anual és el 8,05% així com establint la meritació dels interessos de demora entre el dia d’inici de còmput dels interessos (dies a quo) i el moment de pagament (dies ad quem) aplicant el termini de pagament de els factures a 60 dies del registre de factura con a termini màxim del pagament de la despesa. S'aprova la despesa de 489,14 euros a favor de l’empresa CESPA, GR amb l’aplicació pressupostària 920.27001 del pressupost de l’exercici 2015.



- S'aprova el Pla de formació per l’Ocupació de caràcter agrupat Diputació de Tarragona de l’anualitat 2015.



- S'aprova la pròrroga de la contractació de la gestió de serveis de transport especial de la Regidoria de Benestar Social a favor de la persona sol·licitant, per un any amb efectes de l’1 de maig del 2015 i que no suposa cap variació de les condicions establerts en el contracte formalitzat.



- S'adjudica el contracte menor de subministrament d’equips de routers i de configuració de la VPN a la routerboard a diferents seus municipals a l’empresa XTA.Cat Xarxes de Telecomunicacions Alternatives per un import de 1.742,40 euros IVA inclòs.



- Es concedeix la titularitat del cinerari núm. 12 del cementiri municipal, a nom de la persona sol·licitant.



- S'adjudica el contracte menor de serveis per a la contractació de la pòlissa d’assegurances de Responsabilitat Civil, Accidents, Vida, Muti. Risc. Industria, Defensa jurídica, Automòbils de l’Ajuntament a J. ESVERTIT CORREDORIA D’ASSEG, SL. per l’import total de 10.875,15€.

J.ESVERTIT CORREDORIA D’ASSEG. SL

 

 



Asseguradora

Preu

Responsabilitat Civil

Allianz

3.895,84 €

Accidents

Allianz

335,97 €

Vida

Axa

3.318,22€

Muti. Risc. Industria

Axa

2.634,27 €

Defensa jurídica

Arag

468,59 €

Automòbils

Allianz

222,26 €

TOTAL



10.875,15 €



- S'aprova el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament i l’Institut d’Estudis Penedesencs. Veure ANNEX 1.



- S'aproven les liquidacions de l’Impost sobre l’increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana, de diferents anys d’acord amb les transmissions corresponents a 13 expedients, amb un import total de 6.502,07€.

Potser t'agradaria compartir...