Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

22-12-2011

Ple ordinari del 22 de desembre de 2011

Potser t'agradaria compartir...

 
Extracte de l'acta de la sessió extraordinària del Ple del 22 de desembre de 2011.



- S'aproven, per unanimitat, les actes del ple ordinari del 22 de setembre de 2011 i del ple extraordinari de 24 d'octubre de 2011.



- És dóna compte de les resolucions d’alcaldia núm.173 al 207 del 2011:

173

Convocatòria Ple Ordinari dia 22/09/2011

174

Requeriment comunicació de transmissió de llicència expd. LLA 239 ANNEX III BP OIL ESPAÑA SAU

175

Requeriment comunicació de transmissió de llicència expd. LLA 243 ANNEX II.2 BP OIL ESPAÑA SAU

176

Designació de vocals al consell Territorial de la Propietat Immobiliària

177

Cessió sala conferències dia 27/09/2011 Futbol Base

177 B

Convocatòria JGL 26/09/2011

178

Retirada vehicle abandonat c/ Tibet

179

Decret pagament nòmines setembre i altres pagaments

180

Decret declaració interessat Associació Veïns Papagai en el pla parcial modificat sector A Torregassa nord i còpia CD pla parcial

181

Llocs propaganda i actes per campanya electoral gratuïta Eleccions Corts Generals 2011

182

Renúncia subvenció projectes de col·laboració en campanyes agràries 2011

183

Decret atribució als partits polítics d'espais gratuïts per a publicitat electoral.

184

Convocatòria JGL 10/10/2011

185

Aprovar concórrer a la convocatòria d’ajuts GRI/239/2011, actuacions adreçades a la millora en l'eficiència de la seva gestió i optimització de recursos

186

Incoació de l'expedient de modificació de les ordenances fiscals per l'exercici 2012

187

Convocatòria Ple extraordinari dia 24/10/2011

188

Baixa padronal d'estrangers no comunitaris sense confirmació o renovació d'empadronament.

189

Convocatòria JGL 24/10/2011

190

Cessió sala conferències dia 29/10/2011 reunió de dones

191

Decret contractació professora d'anglès i dinamitzador punt TIC

192

Decret pagaments nòmines mes octubre

193

Decret pagaments 3 de novembre 2011

194

Decret Junta de Govern Local 7/11/2011

195

Decret designació representants administració eleccions generals del 20 de novembre de 2011

196

Decret designació de persones a accedir a informació de BASE Diputació de Tarragona.

197

Decret requeriment documentació activitat Cristales Nixa

198

Decret de nomenament provisional de secretària de Lourdes Navarro Collado

199

Decret nomenament accidental Secretària interventora

200

Cessió sala Gran Casa Cultura dies 16 i 17 de desembre premis APLErC

201

Convocatòria JGL 21/11/2011

202

Decret aprovació projecte Plans d'Ocupació a Entitats Locals any 2011.

203

Decret pagament nòmines mes novembre

204

Convocatòria JGL 05/12/2011

205

Decret pagaments 12 de desembre 2011

206

Autorització cessió sala gran Centre Cívic Associació de Gent Gran dia 17/12/2011

207

Convocatòria Ple Ordinari dia 22/12/2011



- S'acorda, per unanimitat, la retirada del punt de l’ordre del dia en què es proposava aprovar inicialment, realitzar el canvi de denominació del carrer del Mar de l’Arquet pel nom de carrer de Pau Sicart.



- S'aprova inicialment, amb 6 vots a favor (CiU) i 5 en contra (ERC i PSC), la modificació de l'ordenança reguladora de les subvencions que l'ajuntament de Sant Jaume dels Domenys lliura per finalitats culturals, d'oci, esportives, docents i assistencials, així com l’annex 1 d’aquesta que correspon al model de sol·licitud motiu de subvenció, i es derogal’ordenança municipal núm. 9, reguladora de les bases per a l’atorgament de subvencions per maternitat. Veure ANNEX 1



- S'aprova, amb 6 vots a favor (CiU), 2 abstencions (PSC) i 3 en contra (ERC), la resolució del conveni de col·laboració interadministrativa entre els Ajuntaments de l’Arboç, Sant Jaume dels Domenys i la Bisbal del Penedès pel qual es constituïa un equip tècnic per portar a terme tota la gestió tècnica dels serveis de recollida de residus sòlids urbans, mitjançant el sistema “porta a porta” a efectes del dia 31 de desembre de 2011.



- S'acorda, amb 6 vots a favor (CiU) i 5 abstencions (ERC i PSC), aprovar i donar conformitat a l’informe trimestral sobre el compliment dels terminis segons la llei contra la morositat emès per la intervenció.

Vista la informació del departament de comptabilitat en relació al registre de Factures, s’informa que la relació de factures i indicació de grau de compliment de terminis indicats a la llei 15/2010, relatius exclusivament a la data de pagament des de la data del registre de factures i seguint el format on line (IT) reclamat per la Direcció General de Política Financera de la Generalitat es la següent:



Exercici 2011



Tercer trimestre







Nombre

Import

Pagaments realitzats durant el trimestre dins del termini legal

56

149.410,95

Resta de pagaments



22

70.452,04

Pagaments totals durant el trimestre

78

219.862,99

Obligacions pendents en les quals s'estigui incomplint el termini legal a la data de tancament del trimestre natural

491

819.771,65

OBSERVACIONS GLOBALS DEL TERCER TRIMESTRE DEL 2011:

Com s’ha indicat anteriorment, la quantitat total de les factures o documents justificatius que han sobrepassat el termini de 50 dies, segons el procediment de la llei de morositat, sense fer efectiu el pagament, ascendeix a 819.771,65euros, pel que fa al tercer trimestre.



- S'acorda, per unanimitat, aprovar i donar conformitat a l’acord de la Junta de Govern Local de data 7 de novembre de 2011 sobre l’aprovació del conveni de col·laboració entre l’ajuntament de Sant Jaume dels Domenys i el consorci de l’administració oberta electrònica de Catalunya per a la prestació del servei de notificació electrònica (e-notum). Veure ANNEX 2.



- S'acorda, per unanimitat, aprovar i donar conformitat a l’ acord de la Junta de Govern Local de data 7 de novembre de 2011 sobre l’aprovació del Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys i el Consorci de l’Administració Oberta Electrònica de Catalunya per a la prestació del servei de facturació electrònica (e-fact). Veure ANNEX 3



- S'acorda, per unanimitat, aprovar i donar conformitat a l’ acord de la Junta de Govern Local de data 7 de novembre de 2011 sobre l’aprovació del Conveni per a l’execució d’una nova prova pilot del servei iarxiu 2.0 entre l’Agència Catalana de Certificació i l’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys. Veure ANNEX 4



- S'aprova definitivament, per unanimitat, la imposició i, simultàniament, l’ordenació i quota resultant de contribucions especials (annexos I i II) per l’obra de “Millora de l’enllumenat i altres serveis al Papiolet” , d’acord amb les següents determinacions:

El cost definitiu de l’execució de les obres incloent els honoraris del projecte i direcció tècnica ha estat de 31.209,75 €, l’obra estava inclosa al PUOSC 2007 amb una subvenció de 21.646,53 €. La diferència és de 9.563,22 €. En l’acord d’aprovació provisional es va establir que l’aportació municipal resultaria el 70% i l’aportació veïnal del 30% sobre l’import de 9.563,22 €.

Per tant, la base imposable de les contribucions especials es quantifica en l’import del 30% sobre 9.563,22 €, és a dir 2.868,97 €. S’aplica com a mòdul únic de repartiment de la base imposable, el resultat de dividir la quantitat de 2.868,97 € per les finques existents. En total la quota per finca resulta 32,98 €.



- S'aprova definitivament, amb 6 vots a favor (CiU), 2 abstencions (PSC) i 3 en contra (ERC), la imposició i, simultàniament, l’ordenació i quota resultant de contribucions especials (annex I i II) per l’obra dels “Serveis urbanístics de Cal Quildo a la Torregassa”, d’acord amb les següents determinacions:

El cost definitiu de l’execució de les obres incloent els honoraris del projecte i direcció tècnica ha estat de 117.203,19 €, l’obra estava inclosa al PUOSC 2007 amb una subvenció de 48.987,03 €. La diferència és de 68.216,16 €, dels quals el 10% correspon a l’aportació de l’Ajuntament, i la resta (90%) a l’aportació veïnal (61.394,54 €). En l’acord d’aprovació provisional es va establir com a mòdul de repartiment de la base imposable, la superfície de la finca i els metres lineals de façana. Tanmateix i d’acord amb l’informe tècnic revisant el repartiment de quotes efectuat inicialment, es mantenen els criteris i percentatges aprovats per aquesta corporació: superfície (70%) i façana (30%), però en base als costos definitius de cada servei individualitzat, imputant a cada parcel·la els serveis que realment l’afecten, i revisant les superfícies i façanes en base a la cartografia i als projectes aprovats. Per tant, la base imposable de les contribucions especials es quantifica en l’import del 61.394,54 €, a repartir segons el detall de l’annex que consta en l’expedient.


Potser t'agradaria compartir...